La Trail Sant Esteve, és una cursa de muntanya d’uns 27 quilòmetres i 3.052 mtrs de desnivell acumulats.

Engloba els municipis de Sant Esteve de Palautordera, Sant Pere de Vilamajor i Mosqueroles, sent el primer el principal protagonista, ja que tant l´inici com el final així com la major part del trajecte transcorren per aquest municipi.

La sortida i l’arribada estan situades a la plaça de l’Església, sortint d’aquesta ens dirigirem cap al cementiri municipal fins a trobar-nos amb un corriol que ens portarà fins el Castell de Fluvià, passant pel Mas Prat, Can Vinyes i l’Estany dels regants. Des del Castell de Fluvià ens dirigirem per un corriol cap a Sant Elies, des d´on anirem fins a la zona coneguda com La Cova. De La Cova baixarem a Santa Susanna i de Santa Susanna una altra vegada al Castell de Fluvià passant pel Mas Ros i les Margarides. Des del Castell de Fluvià creuarem la carretera per anar a la recerca del Castell de Monclús creuant el Tordera. Un cop al Castell de Monclús seguirem el corriol fins a Santa Magdalena, baixant per la pista forestal que condueix a Sant Esteve, ens desviarem en passar per Can Picolí, direcció al Tordera, per pujar a Can Garbeller, on baixarem cap a la plaça de l’Església creuant el pont que condueix al carrer major, per finalment arribar a l’església.